روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

تمرین با کش لوپ برای فوتبالیست ها

تمرین با کش لوپ برای فوتبالیست ها

اگر برای یک مسابقه فوتبال آماده می‌شوید، اضافه کردن تمرین با کش لوپ برای فوتبالیست ها می‌تواند به شما کمک کند تا بازی خود را بهبود بخشید و به بهترین بازیکن تیم فوتبال تبدیل شوید. با انجام این تمرینات ضروری فوتبال به کمک یک کش لوپ با کیفیت، سرعت و قدرت جسمانی خود را افزایش دهید و برای مسابقه بزرگ خود آماده شوید.

مزایای تمرین با کش لوپ برای فوتبالیست ها

  • شما می‌توانید به جای وزنه از کش لوپ برای تمرینات خود استفاده کنید: با استفاده از یک کش لوپ مناسب می‌توانید تقریباً هر تمرین قدرتی را بدون نیاز به وزنه انجام دهید. درواقع تمرین کردن با وزنه‌ها همان میزان کششی را حفظ می‌کند که شما با کش لوپ ورزش می‌کنید.
  • می‌توانید چابکی و سرعت خود را بهبود بخشید: تمرین با کش لوپ برای فوتبالیست ها همچنین به افزایش چابکی پا، سرعت و تثبیت هسته مرکزی بدن کمک می‌کند. کش لوپ اجازه می‌دهد تا سرعت و حرکت در ابتدای هر تکرار قبل از اینکه ادامه آن به طور فزاینده‌ای دشوار شود، افزایش یابد. با مقاومت بیشتر در انتهای حرکت، کش لوپ به بدن می‌آموزد که نیرو را شتاب دهد و بدین ترتیب چالش بزرگتری ایجاد می‌کند.
  • نیروی فشاری کمتر بر روی مفصل زانو: کش لوپ‌ها می‌توانند با تمرین قدرتی عضلات اطراف زانو، به کاهش نیروهای فشاری مفصل زانو کمک کنند. فوتبالیست‌ها در تمرین با کش لوپ از نیروهای افقی استفاده می‌کنند که فشردگی عمودی مفصل را به صفر می‌رساند. در نتیجه، تمرین با کش لوپ برای فوتبالیست ها به استراتژی بلندمدت بهتری برای کاهش تمرینات قدرتی عملکردی بدن تبدیل می‌شود، زیرا مربوط به فشرده سازی مفصل زانو است.
  • نیروی فشاری کمتر در قسمت پایین کمر: اسکات با هالتر یا دمبل مقدار قابل توجهی از فشرده سازی مفصل را در قسمت پایین کمر اعمال می‌کند. اما تمرین با کش لوپ برای فوتبالیست ها می‌تواند به کاهش فشار در قسمت پایینی پشت اسکات کمک کند، جایی که بیشتر آسیب‌ها رخ می دهد.
  • خطر آسیب‌های روتاتور کاف را کاهش می‌دهد: پرس روی نیمکت هالتر یا دمبل و پرس بالای سر برای روتاتور کاف، به ویژه شانه، چالش برانگیز می‌شود. اما انعطاف پذیری یک کش لوپ اجازه می‌دهد تا الگوهای حرکت فشار اصلاح شود. مقاومت صعودی یک کش لوپ همچنین به نیروی عضلانی کمتری در شروع فاز مرکزی فشار نیاز دارد. این مزایای تمرین با کش لوپ برای چهار سر ران، در نهایت به کاهش خطر آسیب روتاتور کاف کمک می‌کنند.

مزایای تمرین با کش لوپ

بهترین تمرینات با کش لوپ برای فوتبالیست ها

گرم کردن با تمرینات کششی سبک، پرش، دویدن و همچنین تمرین با کش لوپ برای فوتبالیست ها، به آنها کمک می‌کند تا ضربان قلب خود را بالا برده و سپس آماده شروع ورزش شوند. تمرین‌های زیر را ببینید و دستورالعمل‌های نوشته شده برای هر تمرین را در زیر مرور کنید. همچنین می‌توانید تمرین‌ها را در دو روز تقسیم کنید یا حتی برخی از تمرین‌‌ها را برای ایجاد برنامه ورزشی شخصی خود انتخاب کنید. مقدار پیشنهادی ما برای هر تمرین، 3 ست 8-10 تکراری است.

1. شنا سوئدی دست جمع و دست باز

برای انجام این تمرین با کش لوپ برای فوتبالیست ها در خانه، بایستی کش لوپ را دور مچ دستان خود قرار دهید. برای شروع، کف دستان خود را به زمین بچسبانید به طوری که مچ دستتان درست زیر شانه‌های شما قرار بگیرد. سپس زانوها را به زمین بچسبانید و سعی کنید باسن خود را ثابت نگه دارید. دقت داشته باشید که در این تمرین باید هسته مرکزی بدن نیز درگیر شود.

همزمان با پایین آوردن بالاتنه و قفسه سینه، باید دست‌های خود را به اندازه عرض شانه باز کنید. کف دستانتان را طوری به سمت زمین فشار دهید که بتوانید بالاتنه خود را به سمت بالا بکشید و سپس دوباره دست‌ها را به زیر شانه بیاورید. شما می‌توانید این حرکت را بارها تکرار کنید. همچنین برای سخت‌تر کردن این تمرین با کش لوپ برای قدرت پا که برای دویدن در زمین فوتبال ضروری است، می‌توانید زانوهای خود را از روی زمین بلند کنید و یک حرکت شنا را انجام دهید.

شنا سوئدی دست جمع و دست باز

2. تمرین شکم

برای انجام این تمرین با کش لوپ برای فوتبالیست ها، کش لوپ را دور تا دور قسمت میانی کف پا قرار دهید. به پشت دراز بکشید و دست‌ها را در امتداد دو طرف بدن، روی زمین قرار دهید.

در این تمرین باید سعی کنید عضلات هسته مرکزی بدن را درگیر کنید و برای اینکه زانو را به سمت شکم و قفسه سینه بکشید، از عضلات پایین شکم کمک بگیرید و آنها را درگیر کنید. سپس یک پای خود را به حالت قبلی برگردانید. بعد از انجام این مراحل، همین کارها را با پای مخالف خود تکرار کنید.

همچنین برای اینکه این تمرین با کش لوپ را چالشی‌تر کنید، می‌توانید مراحل گفته شده را به صورت ایستاده انجام دهید. بدین ترتیب عضلات هسته بدن شما بیشتر درگیر شده و تعادل شما نیز بیشتر به چالش کشیده می‌شود. انجام تمرینات ضروری فوتبال برای فوتبالیست ها واجب است.

تمرین شکم

3. لگ ‌بک از عقب

به منظور انجام سومین مورد از تمرینات با کش لوپ برای فوتبالیست ها، باید به حالت چهار دست و پا روی زمین قرار بگیرید و کش لوپ را مانند تمرین قبلی در قسمت میانی کف پای خود قرار دهید. پای راست خود را به طوری که انگار می‌خواهید لگد بزنید، به سمت عقب ببرید. در این تمرین سعی کنید عضلات شکم وپهلو را طوری درگیر کنید که کمرتان قوس برندارد. پس از انجام این مراحل به حالت اولیه برگردید و حرکت را دوباره و در جهت مخالف تکرار کنید.

لگ ‌بک از عقب

4. پروانه

در این تمرین با کش لوپ برای فوتبالیست ها، باید کش لوپ را دور مچ پاهای خود قرار دهید. این تمرین را باید در حالت ایستاده انجام دهید، به طوری که پاهای خود را به همدیگر چسبانده و زانوها را مقداری خم کنید. همچنین باید کمی در قسمت باسن خم شوید و به منظور حفظ بهتر تعادل، انگشتان دستان را در مقابل خود به یکدیگر برسانید.

در این تمرین باید سعی کنید در حالی که دستان خود را بالای سرتان می‌آورید، تا حد ممکن به سمت بالا بپرید و همراه با آن، تا جایی که امکان دارد دست‌ها و پاهای خود را باز کنید. سپس به حالت اول برگردید و سعی کنید تعادل خود را از دست ندهید. همچنین برای ساده‌تر کردن این تمرین با کش لوپ برای فوتبالیست ها، می‌توانید در حالی که کش لوپ دور مچ پاهایتان قرار دارد، حرکت پرش پروانه کلاسیک را انجام دهید.

تمرین پروانه با کش لوپ

خرید بهترین کش لوپ برای تمرین فوتبال

پیش‌تر درباره مزایای تمرین با کش لوپ برای فوتبالیست ها صحبت کردیم و چند تمرین با کش لوپ نیز به شما آموزش دادیم. اما در اینجا نکاتی را درمورد خرید بهترین کش لوپ ها برای بازیکنان فوتبال ذکر می‌کنیم. دقت داشته باشید که یکی از مهم‌ترین نکات اصل بودن کالا که هنگام خرید کش لوپ باید به آن توجه کنید، انعطاف پذیری بالا و مقاومت بالای کش لوپ است. اهمیت مقاومت کش لوپ ها در فوتبال در این است که ایمن باشند و حین تمرین پاره نشوند و یا از جا در نروند.

نکته دیگری که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید، این است که کش لوپ متناسب با توان خود را انتخاب کنید که نه برایتان خیلی سفت و نه خیلی ضعیف و شل باشد. زیرا استفاده مؤثر از کش لوپ در تمرینات فوتبال تا حد زیادی به این مسئله بستگی دارد.

و اما مسئله دیگری که ممکن است دغدغه بسیاری از خریداران باشد، خرید با تضمین کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب است. در این مود باید بگوییم بهترین انتخاب برای خرید کش لوپ، وبسایت سعید حمیدزاده است، چرا که در اینجا می‌توانید علاوه بر دوره آموزش فوتبال پیشرفته، نسبت به خرید بهترین کش لوپ اصل با کیفیت درجه یک و ارسال سریع اقدام کنید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مطالب

دسته‌بندی مطالب

دوره‌های آموزشی ما